Významnou součástí studia na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín je odborná praxe žáků a studentů v České republice nebo zahraničí..

Jsem Firma nebo Student
Obor
Marketing pro střední stupeň řízení

Roman Mišák, DiS

Reklamní kampaň firmy KAMARO skončená

Období praxe

28.1.2013 - 10.5.2013

Firma
Případová studie
Již delší dobu cítíme ve firmě potřebu zvýhodnit naše stálé zákazníky, ocenit to, že k nám chovají přízeň a vracejí se do prodejny. Zamýšleným programem bychom chtěli rodiče vytvořit benefity, které budou výhodné jak pro naši firmu, tak pro ně a v neposlední řadě i pro firmy, které budou spolupracovat jako partneři firmy KAMARo v rámci tohoto věrnostního programu. Případová studie studenta Romana Mišáka definuje jednak okruhy firem, se kterými by bylo vhodné v rámci tohoto projektu spolupracovat, jednak předkládá přehled možných variant zvýhodnění a slev, které jak firma KAMARo, tak partneři mohou pro své zákazníky uplatnit.
Dokumenty ke stažení
Případová studie [PDF, 286.43 kB]
Posudek vedoucího [PDF, 469.69 kB]
Posudek oponenta [PDF, 483.02 kB]
Závěrečná práce [PDF, 1.17 MB]